Sari direct la conținut

VIDEO Bruxellesul lansa, in ianuarie, o reclama care sugera ca presa internationala a creat nefondat senzatia unui oras in stare de razboi

HotNews.ro

VisitBrussels, agentia oficiala de promovare a turismului in capitala belgiana, a lansat in ianuarie o campanie prin care si-a propus sa schimbe perceptia turistilor legata de oras si pentru a contracara portretizarea orasului de catre presa internationala drept o „zona de razboi”.

Pentru acest lucru, au fost montate trei telefoane in Mont des Arts, Place Flagey si Molenbeek, unde oricine putea vorbi cu un bruxellez pentru a afla cum este atmosfera in oras si cat de sigur este acesta.

„Sigur ca e sigur, e foarte sigur”, spune o femeie din Bruxelles, in acest clip.

„Daca vrei sa vii la Molenbeek, esti bine venit. Nu asculta la CNN sau BBC”, transmite la telefon un locuitor al cartierului.

Reclama s-a bucurat de un mare succes, dar capata o alta conotatie in contextul atentatelor de marti, care au insangerat capitala belgiana.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro