Sari direct la conținut

De Black Friday tranzactiile vor creste cu 60% fata de anul trecut, estimeaza PayU

HotNews.ro

Furnizorul de servicii de plata PayU Romania estimeaza fata de 2015 o crestere cu 60% a volumelor tranzactionate de Black Friday, pe data de 18 noiembrie, ajungand la o valoare de 110 milioane lei. „Anul acesta ne asteptam ca valoarea tranzactionata prin carduri cu rate sa se dubleze, ajungand la aproximativ 40 milioane lei., spun cei de la PayU.

„Piata platilor online este intr-o continua crestere de la un an la altul, iar acest lucru este cu atat mai evident de Black Friday, cel mai asteptat eveniment de shopping al anului. Estimam ca, din totalul comenzilor, 25% vor fi achitate online, folosind cardul bancar. Dintre diferitele modalitati de plata online, plata prin card cu rate a inregistrat o evolutie considerabila in ultimii doi ani. Anul acesta ne asteptam ca valoarea tranzactionata prin carduri cu rate sa se dubleze, ajungand la aproximativ 40 milioane lei.”, declara Marius Costin, Country Manager PayU Romania.

In ceea ce priveste platile online, inca este loc de crestere. Insa consumatorii au nevoie sa stie cum functioneaza platile online, care sunt avantajele pe care le pot avea, cum pot verifica daca un magazin online este sigur si care sunt tipurile de plati online, astfel incat sa aleaga in cunostinta de cauza varianta cea mai potrivita pentru ei. „Increderea acestora in platile online poate veni in urma unei campanii educationale consistente si pe termen lung, sustinuta de intreaga industrie.”completeaza Marius Costin.

„In contextul unei cresteri constante a evenimentului Black Friday, este obligatoriu ca toti participantii sa fie foarte bine pregatiti. Ii incurajam pe partenerii nostri sa ia in calcul o varietate de scenarii posibile, astfel incat experienta consumatorilor sa fie una pozitiva. (…) Testele efectuate ne-au aratat ca suntem pregatiti sa sustinem peste 3.000 tranzactii / minut.” sustine Alin Breaban, Software Development Manager Technology Center PayU Group.

Topul produselor pe care clientii aleg sa le cumpere online este condus de IT&C, categorie urmata de fashion&beauty, home&deco, produsele pentru copii si carti. Aceleasi categorii vor fi cele mai cerute si de Black Friday.

Printre retailerii din portofoliul PayU care vor participa la editia Black Friday de anul acesta se numara: Elefant, eMag, FashionDays, Paravion, PC Garage, Quickmobile, Telekom (clickshop.ro, germanos.ro), Vivre.

PayU este un furnizor global de servicii de plata pentru companii. Compania proceseaza tranzactii pentru comercianti precum: Allegro, AmRest, Avon, Blue Air, Makro, Orange, PKP Intercity, Play, Showroom.pl, TUi, Virgin Mobile.

In Romania, PayU lucreaza cu parteneri precum Telekom, BlueAir, Paravion, eMag, UPC, Elefant.ro, Altex, Flori de Lux, Magnolia, NN Asigurari, Allianz Direct, Eventim.ro, Decathlon, Fashion Days si altii.

La nivel global, PayU Group opereaza in 16 tari.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro