Sari direct la conținut

evoMAG a avut de Black Friday vanzari cu 20% mai mari ca anul trecut. Jumatate dintre clientii care au platit produsele cu cardul, au optat pentru rate

HotNews.ro

evoMAG spune ca a livrat aproape trei sferturi dintre produsele comandate in promotia de Black Friday de anul acesta, in conditiile in care vanzarile au crescut cu 20% in aceasta perioada, ajungand la 3,6 milioane de euro.

In cele trei zile de Black Friday (18 ¬ 20 noiembrie), numarul total de vizite pe site-ul evoMAG.ro a fost de peste 800.000. Varful de trafic a fost atins imediat dupa startul campaniei, la ora 00:10, cand pe site erau peste 35.000 de vizitatori unici simultan. Interesul crescut a determinat epuizarea rapida a stocului pe anumite categorii. Astfel, dupa prima zi de Black Friday, se epuizase deja peste 60% din stocul de produse aflate la promotie cu aceasta ocazie.

Barbatii au fost cei mai cheltuitori. Astfel, din totalul clientilor care au comandat, 73% au fost barbati. De asemenea, jumatate dintre clientii care au ales sa plateasca cu cardul, au optat si plata in rate.

De Black Friday, cele mai vandute produse au fost smartphone-urile, televizoarele, gadget-urile, laptopurile si electrocasnicele mici

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro