Sari direct la conținut

Unde se muta businessul in Romania?

SkyTower Business, Foto: Sky Tower
SkyTower Business, Foto: Sky Tower

SkyTower, turnul de pe Barbu Vacarescu a intrat in ultima etapa a constructiei. Finisajele interioare sunt aproape gata, iar primii chiriasi isi vor prelua spatiile la 1 Decembrie anul acesta. Constructorii au reusit sa ridice cladirea de 137 de metri inaltime si 37 de etaje intr-un timp record, in conditiile in care durata medie de constructie a unui etaj a fost de 5 zile. (Articol webPR)

Primii angajati care vor lucra in Sky Tower vor fi cei de la Raiffeisen Bank care din primavara anului viitor vor avea birourile in cea mai inalta cladire din Romania. Sediul central al bancii austriece va ocupa astfel sase din cele 37 de etaje. „Avem angajati in patru cladiri din zona si vom muta circa 2.300 de oameni in acest proiect in primavara anului viitor. Cred ca procesul de mutare va incepe in luna aprilie si va continua in mai si in urmatoarele luni. Este un proces care se va derula in etape”, a declarat Steven van Groningen, presedintele Raiffeisen Bank Romania.

Cei care vor lucra acolo vor avea insa si alte avantaje: turnul de birouri va avea peste 530 de locuri de parcare, in subteran, dar si la suprafata, accesul la birou se poate face in timp util cu metroul care se afla la cateva minute distanta sau cu tramvaiul ori autobuzele care au statiile pe Bulevardul Barbu Vacarescu.

In interior, birourile angajatilor dispun de lumina naturala si se pot compartimenta in functie de preferintele chiriasilor, fiecare etaj avand o suprafata de 1.200 de metri patrati. Sky Tower are o suprafata inchiriabila de 41.200 mp, dintre care pentru jumatate din aceasta suprafata se poarta negocieri cu firme din domeniul IT, consultanta sau marketing, sustin reprezentantii Raiffeisen Property International.

Specialistii din domeniul imobiliar sunt de parere ca semnalele de pe piata de birouri sunt din ce in ce mai pozitive. Chiar daca piata a cunoscut o stagnare in ultima perioada, studiile arata ca lucrurile incep sa se miste odata cu expirarea contractelor de inchiriere incheiate in perioada de boom economic. Multe companii cauta sa isi relocheze afacerile pentru urmatorii ani in spatii cat mai avantajoaste din punct de vedere financiar dar si cat mai prietenoase pentru angajati. Accesul la metrou si RATB, lumina naturala, cantina, locurile de parcare, apropierea de centru, dar si costurile reduse pentru intretinere sunt doar cateva din cerintele chiriasilor.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro