Sari direct la conținut

ARBOmedia lucreaza pentru Sapte Seri

HotNews.ro

In urma a sapte runde de negocieri, in ziua de sapte a lunii a saptea a.c., Sapte Seri a initiat un parteneriat prin care spatiul publicitar al revistei – atat al editiei de Bucuresti, cat si al editiilor locale – si al publicatiilor Show Time si Unu & Unu este incredintat in exclusivitate regiei de vanzari ARBOmedia.

Editate de Kopa Publicatii, titlurile amintite au misiunea de a oferi cititorilor informatii complete privind modalitatile de petrecere a timpului liber in Bucuresti si in tara.

Sapte Seri apare saptamanal in Bucuresti si Oradea si bi-lunar in celelalte orase in care este prezent.

Aparut in Bucuresti in iunie 1998, Sapte Seri este primul ghid de petrecere a timpului liber adresat bucurestenilor, conceptul sau fiind extins ulterior in marile orase ale tarii: Cluj, Sibiu, Timisoara, Oradea, Targu Mures, Craiova, Baia Mare, Satu-Mare, Brasov, Iasi.

In capitala, tirajul Sapte Seri depaseste 60 000 de exemplare, fiind distribuit in peste 600 de locuri strategice, iar editiile regionale au un tiraj cuprins intre 10 000 si 30 000 de exemplare.

Formatul practic A5, calitatea informatiei si a tiparului, forma gratuita de distributie fac din Sapte Seri ghidul perfect de petrecere a timpului liber, dar si un partener de incredere al tuturor celor care doresc sa fie o prezenta activa in viata culturala si de distractii a oraselor in care publicatia se distribuie.

Suplimentul cinematografic Show Time a fost lansat in anul 2002 si este tiparit in peste 50 000 de exemplare ce aduc lunar cele mai noi informatii despre filmele si actorii preferati.

Unu & Unu este un concept dedicat tinerilor cu varste intre 14 si 18 ani, peste 50 000 de exemplare fiind distribuite lunar in mai mult de 90 de licee si colegii.

„Pornind la drum cu cea mai mare regie de publicitate multimedia nu putem decat sa fim incantati de rezultatul negocierilor. Parteneriatul cu ARBOmedia inseamna inca un succes pentru anul 2004.

Avem in fata un drum lung de parcurs, dar suntem incredintati ca experienta si tenacitatea amandurora vor aduce un beneficiu pietei de profil’’, a declarat Andras Kovacs, Director General Kopa Publicatii.

“Sapte Seri este o formula de succes, confirmata in mod repetat, o data cu fiecare noua aparitie locala si cu fiecare nou supliment lansat. Intentia ARBOmedia este aceea ca, prin expertiza acumulata in vanzarea de media, sa completeze valoric aceste produse media pe piata de publicitate”, a precizat Serban Ciusca, Managing Director ARBOmedia.

Despre ARBOmedia

Avand o experienta de 9 ani pe piata de media si publicitate din Romania, ARBOmedia este una din cele 7 filiale europene a celei mai mari regii de publicitate multimedia independente din Europa.

Portofoliul ARBOmedia cuprinde atat canale media clasice: tv, presa scrisa, radio; cat si internet si este format in prezent din cele 4 canale ale Televiziunii Nationale: Romania 1, TVR 2, TVR International si TVR Cultural; reteaua de radio BBC Romania; publicatiile pentru copii ale Grupului International Egmont; revista Auto Motor si Sport; titlurile IT editate de Vogel Burda Communications:

LEVEL Games, Hardware&Lifestyle CHIP Computer&Communications si CHIP Special; revistele Rebus, Caesar; 27 de publicatii locale si peste 60 de web site-uri.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro