Sari direct la conținut

Toyota: Andreea Banica nu este imaginea firmei noastre

Evenimentul Zilei

Sa fii imaginea unei marci a devenit o competitie pentru multe dintre vedetele autohtone. De cele mai multe ori, acestea ies la rampa mai ceva decit producatorii de automobile sa trimbiteze “fuziunea”.

Andreea Banica a defilat saptamina aceasta prin ziare laudindu-se ca este “imaginea” firmei Toyota. In cele din urma, Toyota Romania a reactionat, anuntind ca nu are nici un contract cu Andreea Banica. Bogdan Tataru, directorul de marketing al firmei importatoare, a declarat: “Dezmintim cu vehementa ce se spune.

Nu avem nici un fel de contract cu ea si cu nici o vedeta din Romania. Stim ca Andreea Banica are contract de publicitate cu dealerul nostru, Toyo Motor Center, insa acestia pot sa faca un asemenea contract numai pentru firma lor, nu pentru produsele noastre”.

Atit Andreea, cit si Lucian, managerul si iubitul ei, au fost putin dezorientati de intorsatura pe care au luat-o lucrurile. In cele din urma, Lucian a recunoscut ca “a fost o neintelegere”. El a afirmat ca in articolele in care Andreea era asociata cu marca japoneza este vorba de “o greseala de exprimare”.

Andreea Banica a primit o masina pentru a o folosi, timp de doi ani, din partea dealerului cu care avea un contract de publicitate.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro